Обмін та повернення

Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.

В кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб вирішити проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.

Якщо у вас товари зі специфічним способом повернення (білизна, прикраси, предмети гігієни)

Вимоги до повернення товару

  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;

  • товарний вигляд і упаковка продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;

  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;

  • товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;

  • товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу v.trofimenko@consafety.com.ua

Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 17:00 в робочі дні:

  • +38095 276-04-09

🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»:

  1. Зв’язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом (телефонний дзвінок, Viber, email, тощо), менеджер допоможе оформити повернення.

  2. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту звернення до нас.

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження і отримання страхової суми компанією перевізника.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

Продовольчі товари: лікарські препарати та засоби, предмети гігієни.

Непродовольчі товари:

  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір

  • парфюмерно-косметичні вироби

  • пір'яно-пухові вироби

  • дитячі іграшки м'які

  • дитячі іграшки гумові надувні

  • розчіски, гребенці та щітки масажні

  • скрипічні підборіддя

  • рукавички

  • тканини

  • килимові вироби метражні

  • білизна

  • панчішно-шкарпеткові вироби

  • товари в аерозольній упаковці

  • друковані видання

  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,

  • пиломатеріали і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)

  • аудіо-,  відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом

  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

  • товари для немовлят

  • інструменти для манікюру, педикюру

  • ювелірні   вироби

У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.

Кошти будуть повернуті на банківську картку клієнта моментально після отримання товару та його огляду. 

На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.